Зволікання – це марна трата часу

Сучасне напружене життя все більше показує, що час є одним із найцінніших благ, які існують. Однак більшості людей важко використовувати це на свою користь. І, що ще гірше, не усвідомлюючи цього, люди втрачають можливості через зволікання. Хоча багато хто захищає зволікання як щось позитивне і навіть необхідне для людини, таке ставлення скорочує час на вирішення пріоритетних завдань та суттєво знижує якість виконання робіт.

Слово «зволікати» походить від латинського procrastinatus, що означає відкладати, затримувати що-небудь, затягувати виконання, здійснення чогось на довший строк, тобто ви завжди залишатимете щось на завтра. Коли нам потрібно щось зробити, ми не можемо це зробити, і ми завжди відкладаємо завдання, яке нам потрібно зробити.

Чим більше ви зволікаєте, замість того, щоб піти туди і вирішити ситуацію, ви відкладаєте рішення.

Зволікання, як правило, призводить до значного занепокоєння, і, часто якість стає не найкращою, оскільки все робиться в останню хвилину, тому що кінцевий термін закінчується. І в підсумку у людини закінчується час, щоб переглянути цю роботу, якщо це необхідно.

Відволікання може призвести до зволікання. Відволікання полягає саме в цьому: ви починаєте шукати інші справи, щоб не завершити це завдання, як правило, щось пов’язане з роботою чи навчанням, що потрібно зробити і має кінцевий термін. У кожного є свої відволікаючі чинники, але ми повинні чітко розуміти роль, яку вони відіграють, і намагатися зменшити їх, щоб ми могли сісти й зайнятися справою, яку потрібно виконати.

Лукас Гілберт, директор із продуктів fintech Allugator, платформи підписки на електроніку в Латинській Америці, вважає, що знання того, як керувати часом, допомагає боротися зі зволіканням. «Це коли ви можете збалансувати своє особисте життя з професійним. Якщо у вас все це зіпсовано, ви завжди будете хвилюватися, постійно бігати, завжди запізнюватися, завжди бути комусь щось винні, і це дуже погано для вашої кар’єри. Коли ви організовані, є передбачуваність і більша продуктивність і, звичайно, якість роботи вища. Це автоматично поставить вас на набагато перспективніший кар’єрний шлях», – каже він.

ЯК ПЕРЕМОГТИ ПРОБЛЕМУ?

Перший крок у боротьбі зі зволіканням — це виявити свою мотивацію: оцініть, чи це страх, надзвичайні вимоги чи якась інша проблема, яка вам заважає. Ви можете розділити завдання на частини, щоб воно не було таким великим та складним. Також важливо мати час на невеликий перепочинок, щоб відновити сили, і не робити помилки. Важливо почати і намагатися робити потроху кожного дня, щоб не залишити все на останню хвилину.

Гілберт також рекомендує: «Зробіть свій календар своїм найкращим другом. Внесіть в нього всі свої зобов’язання та завдання, починаючи від того, щоб відвезти дітей до школи, відвідати лікаря, відвідати тренажерний зал, приготувати їжу для ланч-бокса, почитати, подумати, відвідати зустрічі, виконати оперативні завдання вашої роботи аж до часу відпочинку і навіть внесіть у календар той час, коли ви нічого не будете робити. Якщо це не буде у вашому розпорядку дня, ви не будете це робити. Ви зможете чудово організувати свій час, тому що наступним кроком є ​​лише чітке дотримання розкладу. Якщо ви добре плануєте та дотримуєтеся запланованого вибору, ваш тайм-менеджмент буде дуже вдалим», – підсумовує він.

Розпоряджайтеся часом мудро

Навчіться використовувати свій час мудро, спираючись на Слово Боже. Робіть так, як мільйони людей, і беріть участь у служіннях «Процвітання з Богом», які відбуваються щопонеділка у Храмі Духа Святого.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Карта сайта