Як ваша компанія може отримати конкурентну перевагу?

Будь-який підприємець, напевно, вже переживав або відчував часи, коли все, що робилося для розвитку бізнесу, не приносило результату. Негаразди, з якими стикаються щодня в бізнесі, такі як високий податковий тягар, висока конкуренція, бюрократія та непередбачені події, здається, ще більше посилюють це. Щоб вирішити ці проблеми, вам потрібно підготуватися. Але якщо ваша компанія не має конкурентної переваги, щоб випередити своїх конкурентів і створити тривалі відносини зі своїми клієнтами, ніщо, що ви зробите, не зможе вирішити ці проблеми, і ваш бізнес може бути неуспішним.

На думку Джуліани Орнеллас, спеціаліста з кадрів і директора RH UP Gestão, можна легко побачити, коли бізнес має конкурентну перевагу. «Це компанія, яка завжди шукає інновацій, покращує свій рівень якості, яка піклується про вартість продуктів і послуг і має відмінне обслуговування клієнтів. Наявність конкурентної переваги стало вимогою для компаній. Їм потрібно цінувати людський капітал, свої таланти та бути гнучкими в тому, що вони роблять, тому що ми живемо в глобалізованому, постпандемічному світі, в якому необхідно бути в курсі постійних змін», – аналізує вона.

Будь-яка компанія, незалежно від розміру, може застосувати цю практику. «Незалежно від того, чи є ви мікропідприємцем, самозайнятим фахівцем чи у вас велика компанія, вам потрібно мати дуже гострий погляд. Компанія може продати кекс, але цей кекс повинен відрізнятися. Наприклад, за якістю, ціною, сервісом або способом залучення клієнтів. Конкурентна перевага зробить компанію набагато помітнішою на ринку, зміцнить бренд для клієнтів, а за рахунок отриманого прибутку також стане можливим збільшити кадровий потенціал компанії», – розповідає вона.

Однак багато компаній все ще зазнають поразки у своїх спробах стати конкурентоспроможними. «Я вважаю, що одна з найбільших помилок будь-якого підприємця – це невивчення ринку, на який він виходить. У будь-якій сфері діяльності потрібно аналізувати той сфектор, в який ви входите. Необхідно оцінити, які і хто саме є ваші конкуренти, хто насправді ваша цільова аудиторія, яка ціна продукту або послуги і чи здатний місцевий ринок поглинути ваш попит. Найбільша і головна помилка — не провести це дослідження і просто відкрити компанію, оскільки ви думаєте, що ваша буде життєздатною», — попереджає вона.

Джуліана стверджує, що підприємці також повинні дуже глибоко знати свою справу. «Як тільки ви це чітко визначите, ви можете скласти бізнес-план, і він стане вашим керівництвом. У вас є чіткий шлях. Бути підприємцем означає будувати свій бізнес крок за кроком. Ви повинні розбиратися у своєму бізнесі або мати людей, які розбираються, щоб ви могли досягти успіху», – каже вона.

Вона уточнює, що команда повинна узгоджуватися з метою бізнесу. «Група має розуміти культуру компанії та її цілі. Це має бути дуже чітко. Підприємці часто не в змозі донести прозорість свого бізнесу до своїх працівників, які їхні стратегії та куди вони хочуть рухатися. Це змушує співробітників працювати в невіданні. Щоб ви досягли певного рівня, ви повинні залучити лідерів до навчання команди, щоб вони розвивали м’які навички та жорсткі навички, необхідні для досягнення мети сектора та, як наслідок, організації. Коли ви все відформатуєте, розбийте це, щоб ваша команда досягла бажаного рівня», — каже вона.

Щоб бути конкурентоспроможними, підприємці також повинні знати про нові розробки. «Їм справді потрібен цей погляд на нове. Коли я говорю про щось нове, я також думаю про технологічну частину, використовуючи переваги прогалин (просторів), які є на ринку і які ви можете поглинути. Зараз технології все більше прогресують і дають нам можливість пришвидшити роботу, робити все ефективніше і приносити компанії більше прибутку».

Щоб мати конкурентну перевагу, Джуліана дає такі рекомендації: «Якщо підприємець тільки починає свою діяльність, я рекомендую йому визначити конкуренцію та сферу, в яку він вступає, щоб дізнатися, яку відмінність (різницю) він може запропонувати. Конкуренти – наші маяки. І, якщо ви вже на ринку, проаналізуйте його: що цей ринок приносить з точки зору інновацій, технологій, що він дає вам щодо вдосконалення ваших внутрішніх процесів? Будьте в курсі змін і завжди стежте за тим, що відбувається».

Духовна різниця

Будь-яка людина, яка хоче поднятися в кар’єрі, також повинна мати духовну різницю. Робіть так, як тисячі людей, які вже мають це розуміння, і беріть участь у лекціях Процвітання з Богом, що проходять щопонеділка о 10:00, 15:00 та 19:00 у Храмі Духа Святого за адресою: м. Київ (метро Олімпійська), вул. Тарасівська, 44.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Карта сайта