Ви дивитеся на своїх колег як на партнерів чи супротивників?
Відомо, що конкуренція є частиною корпоративного світу, особливо, коли ви прагнете отримати місце на ринку праці, і кандидат намагається показати, що він більш кваліфікований, ніж конкуренти. Але, якщо працівник вже працює в компанії, чи потрібна ця конкуренція між партнерами по команді?
Уявіть, що ви опинилися в такій ситуації: ви відчуваєте труднощі з вирішенням певного завдання, і колега, розуміючи це, пропонує вам допомогу. Як ви реагуєте: чи бачите ви в ньому загрозу, чи це суперник, який краще підготовлений, ніж ви, чи ви вдячні за те, що він допоміг, запропонувавши допомогу? Правда в тому, що колеги по роботі не є ворогами – навпаки, вони працюють разом з вами для досягнення цілей і завдань компанії. Крім того, оскільки ви разом проводите багато годин на роботі, немає нічого кращого, ніж підтримувати добрі стосунки з усією командою.
Конкуренція впливає на робочий процес?
Опитування Всесвітньої організації охорони здоров’я (ВООЗ) вказує, що конкуренція є основною причиною стресу на роботі, а також доповнює, що у кожної п’ятої людини на роботі можуть виникнути проблеми, пов’язані з психічним здоров’ям. Ці проблеми можуть вплинути на професійне середовище та призвести до втрати продуктивності.
«Розвиток навичок міжособистісного спілкування допомагає фахівцям у всіх галузях. Вміння перебувати в команді, мати хороше спілкування та чітку позицію — надзвичайно важливі дії для досягнення цілей усередині організації. Навіть у більш «індивідуальних» видах діяльності або там, де цінують інші аспекти професіоналізму, здатність добре спілкуватися може мати велике значення», – каже Марсела Тейшейра, співзасновник Apprenty, стартапу з технічної освіти, який поєднує навчання та роботу, готує молодь для ринку та допомагає компаніям наймати таланти.
Вона зазначає, що робота в команді завжди високо цінувалася в корпоративному світі, а сьогодні вона стає ще більш важливою через технологічні зміни та потребу в оптимізації ресурсів: «командна робота створює більшу продуктивність, ніж індивідуальна робота, оскільки можна використовувати найкраще кожного працівника для доповнення навичок. Тобто, робота в середовищі, де люди співпрацюють, – це величезний фактор успіху компанії. Важливо, щоб працівники бачили це так само, і щоб просте прохання колеги про допомогу сприймалося як щось природне, а не як те, що може зашкодити або загрожувати їхній роботі».
Марсела Тейшейра нагадує, що необхідно відокремлювати професійну сторону від особистої, оскільки люди, які змагаються, часто відчувають загрозу через навички інших, а не через саму людину. «Не захоплюйтеся ситуацією і не думайте, що це щось особисте. Відокремте цілі від почуттів. Цілі на користь компанії», – скеровує вона.
Важливо підкреслити, що трудовий колектив працює, як футбольна команда: сприятливий рахунок досягають усі. Незважаючи на те, що гравець виділяється, він не виграє гру один.
КОНГРЕС УСПІХУ
Якщо ви шукаєте напрямок для своєї кар’єри на основі Слова Божого, беріть участь у Конгресі Успіху. Зустрічі відбуваються щопонеділка у Храмі Духа Святого за адресою: Київ (метро Олімпійська), вул. Тарасівська, 44, або в найближчому дло вас Храмі Духа Святого.