Ваша поведінка on-line може вплинути на вашу кар’єру
Коли справа доходить до отримання нової роботи, головна увага багатьох людей полягає в тому, щоб добре підготуватися до співбесіди, познайомитися з компанією та мати необхідні навички, щоб виділитися серед інших кандидатів. Коли людина працює в компанії, вона піклується про дохід та поведінку в компанії, щоб зберегти роботу та отримати підвищення.
Але те, що залишається непоміченим і безпосередньо впливає на професійне життя, — це on-line поведінка. Соціальні мережі можуть як ускладнити пошук професійної роботи, так і зруйнувати чиюсь кар’єру, або позитивно вплинути на цей шлях.
Це дійсно так, соціальні мережі можуть вплинути на кар’єру. Тому що компанії шукають способи дізнатися про кандидата більш точну інформацію, і соціальні мережі виявилися хорошим ресурсом для цього збору інформації. Пости в соціальних мережах можуть сприяти прийняттю рішень про підвищення або навіть звільнення.
Викривальне резюме
У цифрових профілях є звичка ділитися повсякденним життям, особливими моментами та чимось особистим. Соціальні мережі служать портфоліо кандидата і розкривають багато речей про те, ким він є, його цінності, уподобання та багато іншого в кожній опублікованій фотографії, у коментарях, які він робить, у лайках та репостах. Кожна дія створює певне враження.
Головна порада – не ризикувати. Зрештою, незважаючи на всю еволюцію, ринок праці все ще консервативний, а тому краще уникати публікації всього, що може справити негативне чи сумнівне враження. Ця турбота повинна стосуватися не лише самих публікацій, а й взаємодії в публікаціях інших людей.
Поведінка, яка представляє дискримінацію, упередження, пов’язана з алкоголем або наркотиками та суперечливими темами, такими як політика та ідеологія, підлягає несхваленню. Важливо брати участь у здорових дискусіях і уникати екстремістських та агресивних позицій, як ми, на жаль, часто бачимо.
Ще одна поведінка, яка ставить під загрозу професійний імідж, — це скарги, чи то на поганий досвід роботи в компанії, чи на процес відбору, чи на безробіття. Таке позиціонування зовсім не допомагає, навпаки, тому що людина передає негативний імідж, який суперечить іміджу відповідальної особи.
Для вашої користі
Якщо мета полягає в тому, щоб соціальна мережа була суто особистою, найкраще залишити свій профіль приватним і оцінити рівень близькості з колегами, перш ніж додавати їх.
До речі, варто пам’ятати, що існують соціальні мережі, орієнтовані на професійні цілі, такі як LinkedIn, які можуть допомогти створити позитивний професійний імідж і повністю відокремитися від особистого життя, використовуючи свій онлайн-простір з користю для кар’єри.
У цьому випадку рекомендується використовувати мережу стратегічно і для цього виділяють три кроки: по-перше, знати, чого ви хочете, чи це пошук нової роботи, перехід на іншу роботу, професійне зростання або перша робота; потім, мати професійне самопізнання та ясність своїх гнучких навичок (поведінкових навичок), жорстких навичок (технічних навичок) та досвіду; і, нарешті, зайняти рішучу позицію як у плані взаємодії, так і у плані конструктивних дискусій, а також у обміні досягненнями, реалізацією та результатами, які підвищують цінність і підвищують професійний авторитет.
Також є деякі рекомендації у використанні соціальних мереж: будьте обережні, щоб не розголошувати конфіденційну інформацію, яка стосується компанії, в якій ви працюєте; уникайте поганих відгуків про місце, де ви працюєте, про колишніх роботодавців і колег, а в разі невдоволення намагайтеся вирішити це питання без висвітлення в ЗМІ; звертати увагу на граматику; і ні в якому разі не брати участі в публікаціях, які є упередженими, вульгарними, які можуть образити когось або заплямувати ваш імідж.
КОНГРЕС УСПІХУ
Щоб отримати більше уроків, мотивації та розуміння, як перемагати у фінансовій сферій життя, відвідайте зустрічі Конгресу Успіху, які відбуваються щопонеділка в Храмі Духа Святого о 10:00 та 15:00.